HomeCalendarFAQSearchRegisterMemberlistLog in

Share
 

 Maplestory...

Go down 
AuthorMessage
D2NKO
Alu-Bell
Alu-Bell
D2NKO

Male
Number of posts : 2116
Age : 2018
Location : The Jp
Registration date : 2007-12-01

Maplestory... Empty
PostSubject: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeFri Apr 04, 2008 12:54 am

it's alright...

tricksteronline's better
But i can't play since i live 'here'

_________________
i like Maplestory... Blackapple's
Back to top Go down
View user profile http://d2nko.co.cc
Brownie
Alu-Bell
Alu-Bell
Brownie

Male
Number of posts : 2164
Age : 109
Location : Everlasting California
Registration date : 2007-11-10

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeWed Jun 25, 2008 4:07 pm

nice much?

_________________
can this count as a signature?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/allenaljan
wobo
Inuyasha
Inuyasha
wobo

Female
Number of posts : 2625
Age : 35
Location : pony la la land
Registration date : 2007-08-10

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeWed Jun 25, 2008 5:09 pm

i played it b4 you were just like a 2d guy killing mushrooms and snails

_________________
Visit Arctic Glass at http://myspace.com/arcticglass
Maplestory... Damme300Maplestory... Sparta2gr9
Oh no...Where did I park my car...? Oh golly.
Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/arcticglass
Brownie
Alu-Bell
Alu-Bell
Brownie

Male
Number of posts : 2164
Age : 109
Location : Everlasting California
Registration date : 2007-11-10

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeWed Jun 25, 2008 9:11 pm

wow. that seems fun Very Happy

_________________
can this count as a signature?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/allenaljan
wobo
Inuyasha
Inuyasha
wobo

Female
Number of posts : 2625
Age : 35
Location : pony la la land
Registration date : 2007-08-10

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeSat Jul 05, 2008 7:44 am

*couhg not*

i hated it

_________________
Visit Arctic Glass at http://myspace.com/arcticglass
Maplestory... Damme300Maplestory... Sparta2gr9
Oh no...Where did I park my car...? Oh golly.
Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/arcticglass
Estelle
Missingno
Missingno
Estelle

Female
Number of posts : 16
Age : 24
Location : somewhere over the rainbow
Registration date : 2008-07-05

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeSat Jul 05, 2008 8:14 pm

sad
Back to top Go down
View user profile
jaja
Manaphy
Manaphy


Male
Number of posts : 2076
Age : 2018
Registration date : 2008-07-05

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeSat Jul 19, 2008 10:23 am

i dont like it
Back to top Go down
View user profile
D2NKO
Alu-Bell
Alu-Bell
D2NKO

Male
Number of posts : 2116
Age : 2018
Location : The Jp
Registration date : 2007-12-01

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeSun Jul 20, 2008 12:43 am

its alright, but jaja was all like, THATS THE GAME FOR ME I LOVE IT LEMME PLAY IT BROTHER PLEASE PLEASE PLEASE


watchu talkin bout jaja

XD

_________________
i like Maplestory... Blackapple's
Back to top Go down
View user profile http://d2nko.co.cc
jaja
Manaphy
Manaphy


Male
Number of posts : 2076
Age : 2018
Registration date : 2008-07-05

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeSun Jul 20, 2008 12:56 am

thats like the past yo
Back to top Go down
View user profile
Brownie
Alu-Bell
Alu-Bell
Brownie

Male
Number of posts : 2164
Age : 109
Location : Everlasting California
Registration date : 2007-11-10

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeSun Jul 20, 2008 2:55 am

..

_________________
can this count as a signature?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/allenaljan
jaja
Manaphy
Manaphy


Male
Number of posts : 2076
Age : 2018
Registration date : 2008-07-05

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeSun Jul 20, 2008 3:01 am

it was Sad
Back to top Go down
View user profile
XxxShadowBladexxX
Mickey Mouse
Mickey Mouse
XxxShadowBladexxX

Male
Number of posts : 492
Age : 27
Registration date : 2008-07-05

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeSun Jul 20, 2008 5:04 am

D2NKO wrote:
its alright, but jaja was all like, THATS THE GAME FOR ME I LOVE IT LEMME PLAY IT BROTHER PLEASE PLEASE PLEASE


watchu talkin bout jaja

XD

yep i was there jaja u said that
Back to top Go down
View user profile
D2NKO
Alu-Bell
Alu-Bell
D2NKO

Male
Number of posts : 2116
Age : 2018
Location : The Jp
Registration date : 2007-12-01

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeSun Jul 20, 2008 10:49 am

XxxShadowBladexxX wrote:
D2NKO wrote:
its alright, but jaja was all like, THATS THE GAME FOR ME I LOVE IT LEMME PLAY IT BROTHER PLEASE PLEASE PLEASE


watchu talkin bout jaja

XD

yep i was there jaja u said that
no u weren't...
we already moved by then...

_________________
i like Maplestory... Blackapple's
Back to top Go down
View user profile http://d2nko.co.cc
jaja
Manaphy
Manaphy


Male
Number of posts : 2076
Age : 2018
Registration date : 2008-07-05

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeSun Jul 20, 2008 10:54 am

i dont like it anymore
Back to top Go down
View user profile
XxxShadowBladexxX
Mickey Mouse
Mickey Mouse
XxxShadowBladexxX

Male
Number of posts : 492
Age : 27
Registration date : 2008-07-05

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeMon Aug 04, 2008 4:55 am

D2NKO wrote:
XxxShadowBladexxX wrote:
D2NKO wrote:
its alright, but jaja was all like, THATS THE GAME FOR ME I LOVE IT LEMME PLAY IT BROTHER PLEASE PLEASE PLEASE


watchu talkin bout jaja

XD

yep i was there jaja u said that
no u weren't...
we already moved by then...

Ohhh. well jaja did say sumthin when we were together at my place.

Also guys i like maplestory its cool right now im downloading it AGAIN yeah i know its bad at the beginning u have to level up more yes its addicting. YAY 18% DONE!


aww (sigh) 1 hour and 19 min left
Back to top Go down
View user profile
D2NKO
Alu-Bell
Alu-Bell
D2NKO

Male
Number of posts : 2116
Age : 2018
Location : The Jp
Registration date : 2007-12-01

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeMon Aug 18, 2008 11:54 am

XxxShadowBladexxX wrote:
D2NKO wrote:
XxxShadowBladexxX wrote:
D2NKO wrote:
its alright, but jaja was all like, THATS THE GAME FOR ME I LOVE IT LEMME PLAY IT BROTHER PLEASE PLEASE PLEASE


watchu talkin bout jaja

XD

yep i was there jaja u said that
no u weren't...
we already moved by then...

Ohhh. well jaja did say sumthin when we were together at my place.

Also guys i like maplestory its cool right now im downloading it AGAIN yeah i know its bad at the beginning u have to level up more yes its addicting. YAY 18% DONE!


aww (sigh) 1 hour and 19 min left
Do games get addicting these days?
Seriously.
I'd understand if it was GTA or for kids, Locoroco...but maplestory?

I remember playin Trickster, it was fun, REALLY FUN, but nothing addicting.

Though i do play my psp a lot these days....really fun...


Go out sometime Smile
I dont play any online games these days

_________________
i like Maplestory... Blackapple's
Back to top Go down
View user profile http://d2nko.co.cc
Brownie
Alu-Bell
Alu-Bell
Brownie

Male
Number of posts : 2164
Age : 109
Location : Everlasting California
Registration date : 2007-11-10

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeMon Aug 18, 2008 3:36 pm

lol.
you guyss still addicted to those games?
lol, I aint addicted anymore.
I AM ADDICTED TO MMMYYYYSPPPACCEEE! xD
you know what theyyy sayy....
A PLACE FOR FRIENDS. xD

_________________
can this count as a signature?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/allenaljan
XxxShadowBladexxX
Mickey Mouse
Mickey Mouse
XxxShadowBladexxX

Male
Number of posts : 492
Age : 27
Registration date : 2008-07-05

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeMon Aug 18, 2008 11:14 pm

D2NKO wrote:
XxxShadowBladexxX wrote:
D2NKO wrote:
XxxShadowBladexxX wrote:
D2NKO wrote:
its alright, but jaja was all like, THATS THE GAME FOR ME I LOVE IT LEMME PLAY IT BROTHER PLEASE PLEASE PLEASE


watchu talkin bout jaja

XD

yep i was there jaja u said that
no u weren't...
we already moved by then...

Ohhh. well jaja did say sumthin when we were together at my place.

Also guys i like maplestory its cool right now im downloading it AGAIN yeah i know its bad at the beginning u have to level up more yes its addicting. YAY 18% DONE!


aww (sigh) 1 hour and 19 min left
Do games get addicting these days?
Seriously.
I'd understand if it was GTA or for kids, Locoroco...but maplestory?

I remember playin Trickster, it was fun, REALLY FUN, but nothing addicting.

Though i do play my psp a lot these days....really fun...


Go out sometime Smile
I dont play any online games these days

Dude you only hate it cause you don't have friends or bored guess what? People who have no lives are people who play W.O.W. I have a life. If you get a 360 or ps3 maybe you will have more fun than just a lame psp. For you its medal of honor and 2D Counterstrike For me Halo and Call of duty. I don't care if you hate maplestory or think I'm a loser JUST LEAVE ME ALONE. It's my opinion not yours Maplestory is ok.
Back to top Go down
View user profile
Brownie
Alu-Bell
Alu-Bell
Brownie

Male
Number of posts : 2164
Age : 109
Location : Everlasting California
Registration date : 2007-11-10

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeMon Aug 18, 2008 11:33 pm

XxxShadowBladexxX wrote:
D2NKO wrote:
XxxShadowBladexxX wrote:
D2NKO wrote:
XxxShadowBladexxX wrote:
D2NKO wrote:
its alright, but jaja was all like, THATS THE GAME FOR ME I LOVE IT LEMME PLAY IT BROTHER PLEASE PLEASE PLEASE


watchu talkin bout jaja

XD

yep i was there jaja u said that
no u weren't...
we already moved by then...

Ohhh. well jaja did say sumthin when we were together at my place.

Also guys i like maplestory its cool right now im downloading it AGAIN yeah i know its bad at the beginning u have to level up more yes its addicting. YAY 18% DONE!


aww (sigh) 1 hour and 19 min left
Do games get addicting these days?
Seriously.
I'd understand if it was GTA or for kids, Locoroco...but maplestory?

I remember playin Trickster, it was fun, REALLY FUN, but nothing addicting.

Though i do play my psp a lot these days....really fun...


Go out sometime Smile
I dont play any online games these days

Dude you only hate it cause you don't have friends or bored guess what? People who have no lives are people who play W.O.W. I have a life. If you get a 360 or ps3 maybe you will have more fun than just a lame psp. For you its medal of honor and 2D Counterstrike For me Halo and Call of duty. I don't care if you hate maplestory or think I'm a loser JUST LEAVE ME ALONE. It's my opinion not yours Maplestory is ok.



LEAVE THAT SHADOW DUDE ALONNNE!!! xD
how bout this guys?!
GO GET A LIFE! Very Happy dont play games and go outside or somethin! Very Happy

_________________
can this count as a signature?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/allenaljan
D2NKO
Alu-Bell
Alu-Bell
D2NKO

Male
Number of posts : 2116
Age : 2018
Location : The Jp
Registration date : 2007-12-01

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeTue Aug 19, 2008 2:53 am

XxxShadowBladexxX wrote:
D2NKO wrote:
XxxShadowBladexxX wrote:
D2NKO wrote:
XxxShadowBladexxX wrote:
D2NKO wrote:
its alright, but jaja was all like, THATS THE GAME FOR ME I LOVE IT LEMME PLAY IT BROTHER PLEASE PLEASE PLEASE


watchu talkin bout jaja

XD

yep i was there jaja u said that
no u weren't...
we already moved by then...

Ohhh. well jaja did say sumthin when we were together at my place.

Also guys i like maplestory its cool right now im downloading it AGAIN yeah i know its bad at the beginning u have to level up more yes its addicting. YAY 18% DONE!


aww (sigh) 1 hour and 19 min left
Do games get addicting these days?
Seriously.
I'd understand if it was GTA or for kids, Locoroco...but maplestory?

I remember playin Trickster, it was fun, REALLY FUN, but nothing addicting.

Though i do play my psp a lot these days....really fun...


Go out sometime Smile
I dont play any online games these days

Dude you only hate it cause you don't have friends or bored guess what? People who have no lives are people who play W.O.W. I have a life. If you get a 360 or ps3 maybe you will have more fun than just a lame psp. For you its medal of honor and 2D Counterstrike For me Halo and Call of duty. I don't care if you hate maplestory or think I'm a loser JUST LEAVE ME ALONE. It's my opinion not yours Maplestory is ok.

lol im the one with no friends?

lol
And i odnt like 2d counterstrike lol

And i barely play medal on honor
lol


dont take it seriously...



go out sometime

_________________
i like Maplestory... Blackapple's
Back to top Go down
View user profile http://d2nko.co.cc
D2NKO
Alu-Bell
Alu-Bell
D2NKO

Male
Number of posts : 2116
Age : 2018
Location : The Jp
Registration date : 2007-12-01

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeTue Aug 19, 2008 2:55 am

and by the way, tellin me its ur opinion, and tellin me psp is lame? Thats YOUR OPINION


get it?

_________________
i like Maplestory... Blackapple's
Back to top Go down
View user profile http://d2nko.co.cc
Brownie
Alu-Bell
Alu-Bell
Brownie

Male
Number of posts : 2164
Age : 109
Location : Everlasting California
Registration date : 2007-11-10

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeTue Aug 19, 2008 6:48 am

xD kinda.

_________________
can this count as a signature?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/allenaljan
D2NKO
Alu-Bell
Alu-Bell
D2NKO

Male
Number of posts : 2116
Age : 2018
Location : The Jp
Registration date : 2007-12-01

Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitimeTue Aug 19, 2008 7:12 am

Brownie wrote:
xD kinda.
lol, i do

_________________
i like Maplestory... Blackapple's
Back to top Go down
View user profile http://d2nko.co.cc
Sponsored content




Maplestory... Empty
PostSubject: Re: Maplestory...   Maplestory... Icon_minitime

Back to top Go down
 
Maplestory...
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
W3 Forum v2.4 :: Video Games :: Video Games Off Topic-
Jump to: